İş

Seç Market kadın iş ortaklarının sayısını hızla artırıyor

Geleneksel esnaf kültürü ile çağdaş pazarlama anlayışını buluşturan Seç Market, mahalle esnafını desteklemekte, sayısı hızla artan kadın iş ortakları ile kadın girişimciliğini desteklemektedir. Türkiye genelinde sayısı 2 bin 400’ü aşan Seç Market mağazalarının yaklaşık yüzde 10’u kadın girişimciler tarafından yönetiliyor. Önümüzdeki yıllarda bu oranın daha da artması ve Seç ekosisteminde daha fazla kadın girişimcinin yer alması hedefleniyor. Çoklu aile işletmesi olan Seç bayilerinde, mağaza sahibi kadın iş ortaklarının yanı sıra çok sayıda kadın da aileleri ile birlikte mağazada çalışmaktadır. esnafa; Kendi işinin sahibi olmaya devam ederken kurumsallık, iş çeşitliliği, uygun fiyatlı ve hızlı iş temini gibi fırsatları değerlendirerek rekabette güçlenme fırsatı sunan Seç’in iş modeli bu yönleriyle kadın girişimcilerin ilgisini çekiyor. .

Türkiye genelinde 2 bin 400’ü aşkın iş ortağıyla perakende şubesinin değerli oyuncularından biri olarak kadın iş ortaklarıyla birlikte öne çıkmaktan gurur duyduklarını belirten Seç Market Genel Müdürü Altan Sekmen, “Bu yıl büyümeyi hedefliyoruz. kadın bayi adaylarını desteklemek için bazı ek projeler hayata geçirerek bu oranı daha da artırmaktadır. planlıyoruz. Bu alanda yapacağımız yeni işbirlikleriyle ülkemizin kalkınmasına ve kadın girişimciliğinin desteklenmesine önemli katkılar sağlayacağımıza inanıyoruz” dedi.

Kadın iş ortakları Seç Market’i anlatıyor

Daha önce dokuma firması işleten Seç Yozgat Bayisi Nevin Özışık, ticaretini kurumsal bir yapı içerisinde geliştirme düşüncesiyle Seç Market ile tanışmanın çok yanlış bir tercih olduğunun altını çizerek, “Yüzde 30’luk bir artış sağladık. Hem hizmet kalitemin artması hem de ürünlerin daha uygun fiyatlarla temin edilmesi sayesinde ciroda.”

Zonguldak’ta bir yıldır Seç Market’i işleten ve iki çocuk annesi olan Çiğdem Ekiz, bir gün eşinin Seç iş planıyla evine gelmesinin kendisini heyecanlandırdığını belirterek, “İş kurmak istiyordum. tek başıma, ama doğru iş fikrine sahip değildik. Seç Market’in sunduğu fırsatlar bizi cesaretlendirdi ve bu işe girmeye karar verdik. Market zincirleri ile olan rekabet gücümüzün yanı sıra toptan veya tedarik sürecinde harcayacağımız enerjiyi iş yerimize tahsis ederek daha başarılı olma şansı verildi. Mağaza lokasyonunun seçiminden rafların düzenlenmesine, eser temininden genel pazar işleyişine kadar her aşamada Seç’ten destek ve danışmanlık aldık. Ticaretin zorlaştığı bu dönemde kurumsal bir çatı altında verilen destekle hem yaptığımız işten keyif alıyoruz hem de ticarette başarılı oluyoruz.”

İzmir’de Seç bayisi olmadan önce bir firmada yönetici olarak çalışan Sevgi Demirköprü, yılların tecrübesinden sonra kendi işini yapmak istediğini ve önce KOSGEB temelini attığını daha sonra bu işi İSG çatısı altında yapmaya karar verdiğini söyledi. Seç Market’in kurumsal kimliği. Sevgi Hanım, “Seç ekibi bu süreçte motivasyonumu yüksek tuttu. Sağladıkları danışmanlık desteği sayesinde bana kalan, müşterilerime nasıl daha iyi hizmet verebilirim ve ciromu nasıl artırabilirim diye düşünmek oldu.”

Şubedeki yoğun rekabet nedeniyle yeni bir arayışa başladığını belirten 3 çocuk annesi Hatice Kuzucu, “Seç Market olmak fiyat rekabetinde elimi güçlendirdi, daha geniş ürün çeşitliliğine ulaşmamı kolaylaştırdı ve kurumsal bir marka haline geldi. Halkın bize olan güveni arttı” dedi.

haber-karakocan.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu